Owh,,tidakkk!!apew yg tlah aq lakukn arie nie,,bleh lak maen tkar2 psangn,,hisy,,ntah ah,,pqah ah nie,,xpsal2 aq pown involve dlm game nie,,aq tkot,,,bkn tkot apew,,im juz afraid that she will crush on u!!arghh,,aq xbleh biarkn itu brlaku,,xkn sekali2,,but,,if one day,,itu yg trjdi,,aq akn relakn ko,,ape pown,,arie nie best coz lpak ngn ye wlpown kjap,,hehe,,comey jew daq nie,,k ah,,pape pown,,one day,,u all will know the truth,k??cant wait!!!!!!!!!!
n my answer is,,,
of coz lah si adeq!!!!!!!!!!!!






No comments:
Post a Comment